poniedziałek, 15 grudnia 2014

Mówię DOŚĆ


Kolejnego razu nie będzie! 
Ten rozdział zamykam raz na zawsze!!!

Po kolejnej próbie kontaktu i chęci wyjaśnienia, 
że matka powinna być lojalna wobec swego dziecka
i że stać przy dziecku, za dzieckiem, a nie przeciwko
usłyszałam, że ją pomawiam i że modli się o mnie co niedziela.



SZUKAĆ W ZŁYM MIEJSCU

Jeden z sąsiadów zastał Nasruddina na kolanach, szukającego czegoś.
- Czego szukasz, mułło?
- Mojego klucza. Zgubiłem go.
I obaj, na klęczkach zaczęli szukać zgubionego klucza.
Po chwili zapytał sąsiad:
- Gdzie go zgubiłeś?
- W domu.
- Święty Boże! W takim razie, dlaczego szukamy tutaj?!
- Bo tu jest więcej światła.

Cóż jest warte szukanie Boga w miejscach świętych, 
jeśli zgubiłeś Go w swoim sercu?

Anthony de Mello, Śpiew ptaka  



Tą przypowieść dedykuję  kobiecie, która mnie urodziła, 
ale jako matka się nie sprawdziła!!!

Ludwika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...