poniedziałek, 4 marca 2013

4 marca urodził się...




Shakin' Stevens


(wł. Michael Barratt)

urodzony 4 marca 1948 r w Ely (Walia)
wokalista rock and rollowy, autor muzyki i tekstów piosenek


Zodiakalna Ryba, Numerologiczna 2


Piosenkarz debiutował w 1968 roku natomiast międzynarodową sławę także 
i w Polsce zyskał w latach 80-tych takimi przebojami  jak: 'You Drive Me Crazy'; 'It's Raining'; 'Give Me Your Heart Tonight' ; 'Cry Just A Little Bit' ; 'A Letter To You'; 'Teardrops'.



Mam do niego podwójny sentyment, jako, iż był moim pierwszym Idolem - rozkochał mnie w swojej muzyce... a słowami piosenek  oczarował... jak ja wczas pragnęłam, by ktoś mnie tak pokochał... mnie ówczesną nastolatkę....

Ale przede wszystkim, dlatego, iż był niesamowicie podobny do mojego Taty,
a może to mój Tata do niego, bo był przecież o rok młodszy...?

I kiedy śmierć w 1987 roku zabrała mi Tatę, a popularność Shakin'a Stevensa rosła - patrząc wówczas na Shakina widziałam ukochaną mi osobę... 
Widziałam Tatę jak żartuje, gdy leciał teledysk Shakiego, że śpiewa jego sobowtór
i jak naśladuje jego ruchy taneczne...
Widziałam przez łzy mego wspaniałego Tatę, który był moim Idolem, który imponował mi swoimi wszechstronnymi zdolnościami.

Po dziś dzień, gdy mi tęskno włączam sobie Shakina... 
i oddaje się wspomnieniom...


Zmiana klimatu, przechodzę zatem do piosenek Shakiego  pełnych miłości...



1. Doprowadzasz mnie do szaleństwa (1981)

Wiesz kochanie, kiedy jesteś w moich ramionach,

Słyszę twoje kochające zaklęcia 

Doprowadzasz mnie do szaleństwa, doprowadzasz mnie do szaleństwa



A kiedy patrzę w twoje duże niebieskie oczy, 

Zaczynam odlatywać do raju,

Doprowadzasz mnie do szaleństwa, doprowadzasz mnie do szaleństwa.
                                                                       
Niebo musiało zesłać na dół cię, 
Bo ty możesz sprawić ogromną radość mi,
Za każdym razem gdy dotykasz mnie,
Za każdym razem gdy trzymasz mnie w ramionach,
Moje serce zaczyna przyśpieszać jak pociąg.
Kocham cię, Skarbie, i to jest oczywiste, 
Kocham cię, słodka, tak miało być
Doprowadzasz mnie do szaleństwa, doprowadzasz mnie do szaleństwa,  
                                                                                 
Solo:
Niebo musiało zesłać na dół cię,...
Kocham cię, Skarbie, i to jest oczywiste,...
A kiedy patrzę w twe duże niebieskie oczy,...
Doprowadzasz mnie do szaleństwa, doprowadzasz mnie do szaleństwa,

http://www.youtube.com/watch?v=qlJbwfxVTnc

2. Daj mi swoje serce dziś w nocy (1982)


Oh tej nocy - Znów chodzę ulicami

Uciekając przed moimi wszystkimi drażniącymi przyjaciółmi.

Oh tej nocy - gwiazdy znajdują się na zaciemnionym niebie.

One nie zatrzymują całej miłości

Widzę to w Twoich samotnych oczach.



Ponieważ nie czekam na sekret
Nie chcę słyszeć kłamstw.
Nie chcę obietnicy jutra.
Daj mi swe serce dzisiejszej nocy

Zbyt młody - zbyt młody by się ustatkować
Robię się za stary
Za stary by żyć w biegu
Oh
Twoja miłość jest czymś, czego nie chce przegapić
Skończyć samotnie i żyjąc jednym nocnym pocałunkiem.

Ponieważ nie płaczę bez powodu
Nie pytam co jest słuszne
Tak jak zmiana sezonu
Daj mi swe serce dzisiejszej nocy.

Ponieważ nie czekam na sekret
Nie chcę słyszeć kłamstw.
Nie chcę obietnicy jutra.
Daj mi swe serce dzisiejszej nocy

Ponieważ nie płaczę bez powodu
Nie pytam co jest słuszne
Tak jak zmiana sezonu
Daj mi swe serce dzisiejszej nocy.

Ponieważ nie płaczę bez powodu
Nie pytam co jest słuszne
Tak jak zmiana sezonu
Daj mi swe serce dzisiejszej nocy.





3. Trochę płaczę (1983)

Zawsze musisz szepnąć do widzenia

Cóż
Płaczę tylko trochę

Płaczę tylko trochę

Wiem, że to szalone a nie wiem czemu tak jest


Ale powoli umieram
powoli umieram
Chcę być tym jedynym dla Ciebie
jesteś biciem mojego serca
Nie mogę ukryć mojej miłości do Ciebie
I płaczę tylko trochę
Płaczę tylko trochę

Płaczę tylko trochę
Płaczę tylko trochę
W każdą noc zanim zasnę

Cóż
Modlę się trochę
Modlę się trochę
Modlę się, by nikt nie chciał twojej miłości wziąć
Jesteś trochę niczyja
Trochę niczyja

Nie pozwól pokusie wypełnić Twojego serca razem ze snami

Nie pozwól się zwariować

Zakazana miłość nigdy nie jest tym, czym się wydaje

Popłacz sobie trochę
popłacz trochę
popłacz trochę
Jesteś światłem, które rozświetla każdy mój dzień

Tak
Słońce świeci nad Tobą i umarłbym

Gdyby ktoś Cię zabrał 
ponieważ kocham Cię
kocham Cię
Płaczę tylko trochę
Płaczę tylko trochę
Chce, żebyśmy zawsze byli ja i Ty
To jest jedyna droga
żyje dla Ciebie
kochanie
I właśnie dlatego płaczę tylko trochę

Płaczę tylko trochę
Płaczę tylko trochę
Każdej nocy szepczemy do widzenia

Płaczę tylko trochę
Płaczę tylko trochę
Wiem, że to szalone i nie wiem czemu tak jest

Ale powoli umieram
powoli umieram
płaczę
płaczę
płaczę
Płaczę tylko trochę
Płaczę tylko trochę
płaczę
płaczę
płaczę


4. List do ciebie (1984)

Podarłem mój list
Nie mogłem nawet zacząć,
Żeby powiedzieć, co tak naprawdę mam w sercu
Jest tego tyle, że słowa nie mogą wypowiedzieć,
Więc wysyłam ci kawałek tego pięknego dnia


Oh
Chcę, żebyś wiedziała, że wziąłem tęczę
I wysłałem ci ją w liście
Zebrałem trochę wiosennych kwiatów
Uplotłem słodki wianek z koniczyny
I wysłałem ci go w liście
Wziąłem piosenkę od skowronka - księżyc z ciemności

Błysk z połyskującą rosą
Całusy i uściski z wielką ilością miłości
Wysyłam ci je w liście
Wziąłem poranne słońce prześwitujące przez korony drzew
I mlecz jedwabiście zaplątany w powiewie wiatru
Zawinąłem je - zapieczętowałem pocałunkiem

To rodzaj listu, któremu nie można się oprzeć


Oh
Chcę, żebyś wiedziała, że wziąłem tęczę…

Za dzień lub dwa - tylko czekaj, a zobaczysz

Otrzymasz specjalną przesyłkę
Będziesz wiedziała, co czuję -
Nie będzie żadnych wątpliwości,
Kiedy go otworzysz
I pozwolisz miłości wysypać się z niego


Oh
Chcę, żebyś wiedziała,
Że wziąłem tęczę
Wiesz
Wysłałem je
W liście do ciebie
Wiesz
Wysłałem je
W liście do ciebie... 


I  jeszcze kilka linków do posłuchania:

5. Łezki (1984)
6. Łamiesz mi serce (1985)
http://www.youtube.com/watch?v=DBHojGxir-8

7. Pomadka, puder i malowanie (1985)

8. Ponieważ Cię kocham (1986)
http://www.youtube.com/watch?v=rh8kKjDEbvM

9. Kobieto (Co dla mnie zrobiłaś) (2009)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...