środa, 13 maja 2015

Zasowienie - nie chciałam...


(*,*) x 19






Przeczytałam po raz drugi książkę 

"Dziewczyna Jemmy'ego" Stephani Gertler

i po raz drugi ujęła mnie ona niesamowicie. 

Odkryłam w niej ponownie wiele znajomych odczuć, myśli...


Był czas, że bardzo tęskniłam za życiem
wówczas napisałam taki wypisek:


Blizną na mym sercu się podpisałeś
swą parafkę boleśnie ofiarowałeś

Choć od tamtej chwili lat wiele upłynęło
twe podpisanie niestety nie wyblaknęło

Do zamyśleń nieustannie prowokuje
odpowiedzi - Czemu? Bez końca poszukuję

I tylko do takiego wniosku dziś dochodzę
przez ten czas żyłam stojąc na jednej nodze


Od tego uczucia zapisanego mija 11 lat
  przez ten okres nie tylko stałam na jednej nodze, 
ale też upadłam i długo nie mogłam się podnieść.

Znalazłam jednak odpowiedź na 'Czemu?'
I stoję nareszcie na dwóch nogach !!!


Ale żeby zmienić swoją niewygodną postawę 
koniecznie samemu sobie należy powiedzieć:

'Mam dość!'

i dodać

'Życie mam tylko jedno"

To nie jest takie łatwe, sama się o tym przekonałam
jednak pierwsze kroki są zawsze najtrudniejsze
a posprzątanie bałaganu w którym się żyło
zajmuje trochę czasu i nerwów też
ale potem możesz pozwolić sobie 
na lekki oddech i poczucie 
wolności, wygrania życia
dlatego uczucia warto
 przez piekło przejść 
by na  dwóch
nogach
stać !



                                            












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...