piątek, 20 kwietnia 2012

Światełko w Mrooku







Zakotwiczyłeś w moim sercu
A może to ja w twoim
Zatonęłam bez wieści?

Myślami mnie przywołujesz
A może to moja myśl
Myśl o tobie pieści?

Błądzisz cieniem za mym krokiem
A może to ja szukam
Ciebie na każdym kroku?

Rozpromieniłeś szarość zwyczajną
A może to ja znalazłam
Światełko w mroku?



Ludwika




Napisany:  21 lutego 2006 r
Wypisek z serii: "Wizja przyszłości"


P. S. 



Dziękuję Mojemu Światełkowi za rozpromienienie szarości dnia, 
za wiarę w lepsze jutro, za ciepłe uczucia przepełniające,
za bycie Razem!!! 

I choć napisałam ten wypisek tyle lat wcześniej, nim odnalazłam
Moje Światełko - udowadniam sobie, po raz kolejny, że oprócz działań leczniczych (wypisywanie z siebie), są też takie, które mają wizję przyszłości (np. tak jak już dodany wcześniej wypisek Miłości ma Wierzbo).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...