czwartek, 14 lutego 2013

Sowie Miłości


Poniżej ułożony przeze mnie dialog z fotkami,
które znalazłam w necie i się w nich zakochałam. 

Takie akuratno -  Walentynsowie :))



Kocham Cię Sówko,
 już się nie martw jestem przy Tobie.

Ja też Cię kocham Mój Sowmenie.



A teraz pozwól, 
że w ten piękny Walentynsowi Dzień
 szepnę Ci na uszko 
 o Naszym Wspólnym Życiu :




Znajdziemy wspaniałe gniazdko,
poczujesz się bezpieczna...
a ja będę już myślał 
jaką Ci zrobić kolejną niespodziankę...




Zabiorę Cię nad ciepłe morze, 
o którym marzysz od lat...





Zabiorę Cię też do ciepłych krajów,
byś już nie odczuwała więcej reumatyzmu...



Razem będziemy zasypiać,
by śnić wspólny sen...
i Razem budzić się...
by zasypiać znów....






Zawsze będziesz mieć we mnie wsparcie...
Zawsze pocieszy Cię Twój Sowmen




 Będziemy żyli  długo i szczęśliwie, 
Bo kocham Cię Moja Sówko.



P.S.
Dla Mojego Sowmena tak Walentynsowio :)
Dziękuję, że Jesteś Mój !!!

                           Twoja, tylko Twoja Sowa (*,*)
                                    

2 komentarze:

  1. jasio podczytywacz14 kwietnia 2013 17:30

    cudne sóweczki:) jak bardzo mi poprawiły dziś humorek! dzięki *)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raduję się, że poprawiłam humorek :))

    Dziękuję za odwiedzinki i podczytywanie :))

    Serdeczności dla Ciebie Jasio Podczytywaczu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...