środa, 19 grudnia 2012

Urodzinki Mojej Gwiazdeczki

Dziś świętuje Lidya


Dziś urodzinki obchodzi 
Moje Jedyne i Najukochańsze dziecko, 
które baaardzo nie lubi jak się mówi - "dziecko" :))

- Mamo nie mów do mnie dziecko
- Lidka
- Lidka też do mnie nie mów
- Ale przecież muszę jakoś do Ciebie się zwracać?”

Czyż to nie brzmi jak dialog z ulubionego mojego Filmu „Nigdy w życiu” :)) Z tą różnicą, że tam była Tosia, a nie


Kolejny Nasz dialog, który zapisałam wierszem.
Tym razem rozmowa na dobranoc, bo wtedy mamy najwięcej sobie do powiedzenia :)

 - Mamo czemu tylko piszesz smutne wiersze?
Bo mnie życie nie rozpieściło jeszcze.
- Tak bym chciała, byś napisała coś wesołego!
- Jak córeczko? Kiedy w koło nas tyle złego...
- To nie pisz o życiu! Napisz wiersze dla dzieci!
- Ależ słonko, tyle już ich napisali sławni poeci.
- Mamo, ale Ty też możesz wielką poetką zostać!
- Oj! Twoja mama innym wielkim rzeczom musi sprostać.
- A co to sprostowanie?
- Trud zdobycia pracy, pieniędzy, byś miała co jeść, nie chodziła głodna, miała zabawki i ubranie.

Napisany 23 maja 2012 r



 A przecież pisałam wierszyki dla Mojej Córeczki, jeden z tych ulubiony przez Liduśkę napisany na jej 3 latka, a którego, potem co wieczór przed snem mówiłyśmy razem jako usypiankę :





  Puk, puk w okieneczko.
To do Ciebie ktoś Córeczko,
puka pięknie i wesoło
głosząc wszystkim nowinę wkoło.

Puk, puk w okieneczko.
Proszę otwórz jej Lideczko,
niech za oknem już nie stoi
ta cyferka co się troi.

Przyszła tutaj z minką słodką,
byś przyjęła ją z ochotką.
Dumnie na nas wszystkich zerka
Bo to jest Twoja Urodzinowa Cyferka


Napisany 9 grudnia 2003




A oto wierszyk napisany na gorąco:

                  

Lidya to moja wspaniała córeczka,
która ma urodę sami przyznajcie
jak Disney'owska Gwiazdczka.

Uczy się pilnie, by aktorką zostać
w Szkole Musicalowej
niejednej roli musiała już sprostać.
Każdego dnia kunszt trenuje,
co rusz zmieniając swój głos,
gdy do mnie telefonuje.

Niebawem Wy też o niej usłyszycie
w Paryżu, Los Angeles, New York
i po autografy prędko pośpieszycie.

Napisany na gorąco - 19 grudnia 2012 r







  Córeczko w tym Dniu, w którym przyszłaś 
na świat spełniłaś moje Marzenie, 
życzę Ci również 
Spełnienia Marzeń !
By tak samo mocno Cię Uszczęśliwiły 
jak Ty mnie.


Oczywiście ten post dedykuję z miłości 
do Lidy - Mojej Krainy Wiosną Pachnącej

Szczęśliwa Mama Ludwika

3 komentarze:

  1. :)piękne wiersze piszesz Agnieszko o swoim szczęściu JAKIM JEST TWOJE DZIECKO ,a poetką to tak jak córka powiedziała powinnaś zostać !!!!!!!!!!,wiersze nie szufladkuje się tylko do wydawcy zanosi ,a nuż widelec i książka będzie mogła zobaczyć światło dzienne

    TEGO WAM ŻYCZĘ SPEŁNIENIA WSZYSTKICH SKRYTYCH MARZEŃ INIE TYLKO Pozdrawiam B K

    OdpowiedzUsuń
  2. Hellо There. I discоveгed yοuг blοg usіng msn.
    That iѕ аn extremely well writtеn article.

    I'll make sure to bookmark it and come back to read extra of your useful information. Thanks for the post. I will certainly comeback.
    Here is my homepage ; zastaw nieruchomośCi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Bogusiu za te ciepłe słowa i za życzenia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...