środa, 5 czerwca 2013

Sezon na truskawki


Sezon na truskawki został rozpoczęty :)



Ach, jak zapachniało!
Zapachniało truskawkami.
Ślinka gdzieś pobiegła,
przecież pisać gdzie, nie wypada mi.

Ach, jak Czerwono!
Czerwono od truskawek oczywiście.
Cieszę nimi oczy, ślinka dalej biegnie,
a stragany śmieją się do mnie soczyście.

Ach, uciec jak najdalej!
 Nie mam grosza na truskawki.
Uciec, by na nie już nie patrzeć,
a od tej biegnącej śliny dostaję czkawki.

Ach, moja dziuplo!
Moja dziuplo – oazo spokoju.
Ślinę przełknęłam, myślenie zmieniłam,
a tu proszę Sowmen pojawia się w przedpokoju.

Ach, znów zapachniało!
Zapachniało truskawkami.
Ślinka utartym torem pobiegła,
pisać gdzie nadal nie wypada mi.

Ach, mój Sowmen!
Z koszem truskawek się pojawił
Truskawkowe serducho na pół przełamał
Do ust podał, podniebieniu rozkosz sprawił.


                                          Dziękuję  Ci  Mój   Kochany Sowmenie
                                                    Twoja  Sowa  Ludwika (*,*)




Napisany  na gorąco po rozkoszowaniu się truskawkami   5 czerwca 2013 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...