piątek, 20 lutego 2015

20 lutego urodził się...


2o Lutego w 1894 roku 

w Kalniku na Ukrainie

urodził się

Jarosław Iwaszkiewicz
polski pisarz, prozaik, poeta, eseista



Zodiakalna Ryba i Numerologiczna 7







Nie wiem, jak Wy Moi Zapatrzeni, ale ja nie wyobrażam sobie świata bez książek i codziennego ich czytania. Ja jestem uzależniona od pochłaniania książek i odnajdowaniu w nich wszelkich bogactw. Nie wiem jakbym była zmęczona, chora, obalała muszę chociaż stronę przeczytać, a potem drugą i kolejną. 






Moje dziecko ostatnio podesłało mi zdjęcie z dopiskiem "Ratujesz Polaków". W sumie jak to zobaczyłam, to nie wiedziałam czy się cieszyć czy smucić, tym, że podnoszę statystykę. Pierwsza myśl jaka mi przyszła, to że żal mi ludzi, którzy nie czytają - gdyż sami okradają się z niebywałych emocji i nie poszerzają wyobraźni, która w życiu bardzo pomaga. A nawet ratuje.

                                    





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...