czwartek, 10 kwietnia 2014

Zasłuchanie kwietniowe





Tak   dla  Ciebie 

Mój   M 
  Mój  Dragonie




Śpiewa Maggie Reilly:

'Każde uderzenie serca'






Każde uderzenie serca
Widzę Cię śpiącego
Chciwie łowię każdy uśmiech na Twojej twarzy
Czuję każde uderzenie Twojego serca
słyszę jak oddychasz
smutki odeszły bez śladu.

Jesteśmy bliżej wraz z każdym uderzeniem serca
czuję rytm naszych serc.
Chcę tańczyć z radości, niczego się nie obawiam
za każdym razem, gdy jesteś coraz bliżej mnie, czuję gorączkę
w bezruchu tym wszystko słyszę.

Każde uderzenie serca
zatracona w cudzie
Jak odnaleźliśmy tak wielką miłość?
Razem przepędzimy ciemności.

Każde uderzenie serca
to takie zdumiewające
unoszą nas fale rozkoszy
dusze nasze łączą się, szybują ku niebu
czuję rytm naszych serc.
Chcę tańczyć z radości, niczego się nie obawiam
czuję gorączkę gdy jesteś coraz bliżej mnie
w bezruchu tym wszystko słyszę.

Każde uderzenie serca
Widzę Cię śpiącego
podążam za Tobą do twego sekretnego miejsca
razem z każdym uderzeniem serca.
Jestem szczęśliwa gdy jesteś blisko
w bezruchu tym wszystko słyszę.

Każde uderzenie serca
zatracona w cudzie
Jak odnaleźliśmy tak wielką miłość?
Razem przepędzimy ciemności.

Każde uderzenie serca
to takie zdumiewające
unoszą nas fale rozkoszy
dusze nasze łączą się, szybują ku niebu
czuję rytm naszych serc
chcę tańczyć z radości, niczego się nie obawiam.

Jesteś tutaj
moja dusza pełna jest miłości
odmieniłeś moje życie
(teraz moje serce bije dla Ciebie)


Każde uderzenie serca
wszystko ,co robię
to wysyłam swą miłość do Ciebie.
Nie jestem już przygnębiona i smutna
wiem, że Twoje serce bije także dla mnie.

I wszystko, co robię
przypomina mi, że ty także mnie kochasz.
Kiedy jestem samotna, nadpływający głos
przypomina mi, że odnalazłam miłość.




P.S.  


Wszystko, co czuję, odczuwam zaśpiewała  Meggi 

Dziękuję, że Jesteś Mój

Ludwika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...