czwartek, 13 marca 2014

Przebudzenie




 Ciężka, niezmiernie długa noc dobiegła końca
koszmar zostaje w ciemnym wymiarze,
tam gdzie swój kres skupisko złych zdarzeń  ma.
Łzy senne spłukują moją twarz jak rosa świeżości nadając, 
ostanie rozdygotane myśli rozpływa  poświata dnia.
Budzę się ze snu... Budzę się do życia dla siebie - Ja!

                                                     Ludwika



Poniżej wyjaśnienie, co autorka miała na myśli bez konieczności doszukiwania się podtekstów, czy też nadawania słowom innych znaczeń, a także  nie zmuszania wysilania własnego umysłu:

  1. ciężka, długa niezmiernie noc - 20 letnie pożycie w związku małżeńskim;
  2. dobiegła końca - otrzymała rozwód
  3. koszmar zostaje w ciemnym wymiarze - zmiana nazwiska
  4. skupisko złych zdarzeń -  brak zrozumienia, brak miłości, poczucie bycia nieszczęśliwą, trwanie w tym
                                
                                  Ludwika





"I znów chce się żyć" śpiewam wraz z Patrycją Markowską:




"Wart było przejść, 
Przez to wszystko, by poczuć, że  
Odradzam się cicho...
 Silniejsza bo...
Dziś jestem wolna naprawdę od ciebie
Dziś jestem wolna tym bardziej od siebie
Z pajęczej sieci wyrwałam już skrzydła
Łatwiej mi oddychać!!!!!!!!"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...