środa, 3 września 2014

Powitanie w nowym wcieleniu




Witam Wszystkich Zapatrzonych :) 

Dziękuję, za nieustanne i cierpliwe wyczekiwanie mnie na blogu,
za codzienne wizyty, za zaglądanie na mojego bloga 
 dzięki, czemu moja statystyka odwiedzin nie spadła poniżej niż, 
kiedy tu bywałam.

Powróciłam w nowym wcieleniu.

Ja Sowa - teraz już jako Dragonfly




P.S.
Moja miłość do Sów nie zmalała przez to, wręcz odwrotnie większym darzę je uczuciem,
gdyż dzięki nim zrozumiałam, że:



       Można mieć w sobie tajemnicę nocy,
                 i odkryć ją jedynie, 
 gdy pod stopami poczuje się dobrą energię
        i spojrzy w niebo pełne gwiazd.

                         Ludwika











Latający smok moje życie przysłonił
życie widzę teraz inną gamą barw,
smutki, złe myśli precz przegonił
uwalniając tym samym od ciężkich lat.

Dragonfly nadzieją rozbłysnął zielono
już nie jestem swego losu niemy widz,
odczuwania znów uczę się na nowo
uwierzyłam, choć nie wierzyłam w nic.

Dragonie wolności, miłości prawdziwej
moje niebo nareszcie zdrowy błękit ma,
ja zaś nigdy nie czułam się żywiej
każda tkanka w mym ciele ponownie drga.

Twoje subtelne skrzydła muśnięcie
co od zawsze po wieczność mnie zna,
zdmuchnęło destruktywne napięcie
sprawiło, iż Dragonfly to teraz i Ja.

                  Ludwika  
                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                             Napisany 2.09.14 r


4 komentarze:

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...