piątek, 17 sierpnia 2012

Belinda Carlisle


Dziś świętuje:



Belinda Carlisle (17.08.1958) 

 Zodiakalny Lew - Numerologiczna 3

w 1989 - podbiła moje serce - 3 piosenkami 


1. 'La Luna'  (Księżyc)

"Pamiętam kiedy Cię poznałam
Wszystkie gwiazdy wisiały w nocnym powietrzu
W tamtych momentach nic nie miało znaczenia
Tylko sposób w jaki na mnie patrzyłeś

Spacerowaliśmy, rozmawialiśmy
Śmialiśmy się z naszego życia
I z tego jak los doprowadził nas do siebie
Gdy księżyc wschodził w Twoich oczach

Bez końca ta noc zapadała głęboko w nas
Bez końca światło migotało

Ach, księżycu, księżycu
Noc, w którą zauroczył nas księżyc
Ach, księżycu, księżycu
Światło, które zaprowadzi mnie ku Tobie
Światło księżyca"




2. "Runaway horses" (Zbiegłe konie)
 
"Nie mogę spać
Czuję się tak wstrząśnięta
Kochanie wiatr zmienił się ponownie
Przychodzisz do mnie
Prosto znikąd...
Nagle wszystkie bariery znikły

Przecinam stery mojego życia



Wo..! Zbiegłe konie

Zabiorą nas przez noc
Zbiegłe konie
Ooo Kochanie, trzymaj się mocno
Ścigamy się w mroku
Próbując znaleźć jasność
Ty i ja na zbiegłych koniach
Kochanie, trzymaj się mocno

Teraz gwiazdy nas poprowadzą
Cały świat śpi
10 milionów marzeń
wkrótce będzie wypowiedzianych
Poza tą droga
Będziemy dzielić się sekretami
Nie obawiam się, gdzie pójdziemy

Chcę abyś był tutaj ze mną
Modlił się o nasz los
Tutaj, jeżdżąc w tajemnicy " 



3."Summer rain" (Letni deszcz)


Szeptając pożegnanie
Czekając na pociąg
Tańczyłam z moim ukochanym
W letnim deszczu Mogłam słyszec jak mówi
"Nic się nie zmieni chodź,
zatańczmy w letnim deszczu"

Pamiętam deszcz na jego skórze
Pocałunki gorętsze niż wiatr świętej Anny
Szeptając pożegnanie
Czekając na pociąg
Tańczyłam z moim ukochanym
W letnim deszczu

Pamiętam śmiech do niemal płaczu
Dworzec w nocy
Pamiętam spojrzenie jego oczu

Moja miłośc to ty i to o czym marzę
Moja miłośc od tego dnia
Gdzieś w moim sercu
Zawsze będę z tobą
Tańczyc w letnim deszczu
Nieważne co teraz robię
Nieważne co mówię
Gdzieś w moim sercu zawsze będę
Z tobą tańczyc w letnim deszczu

Lato...
Słyszałam gwizd
Odjeżdżającego pociągu
Tańczyłam z moim ukochanym
W letnim deszczu
Mogłam słyszec jak mówi
"Miłośc jest dziwna
Zatańcz ze mną kochanie
w letnim deszczu"
Pamiętam spadający deszcz
I deklaracje naszych serc,
wjeżdżający pociąg
Widziałam moje kochanie,
machające z pociągu
Ostatni raz go wtedy widziałam
W letnim deszczu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swoich odczuć...spostrzeżeń...myśli...